Jutro ma padać, zatem może dzisiaj

Wtorek, 16 lutego 2016 · dodano: 16.02.2016 | Komentarze 0

Zerknąwszy na prognozę na środę, uznałem że może jednak warto spróbować dziś. Pod Netoperkiem oprócz Krzysia i Marka pojawił się dość nieoczekiwanie Zbyszek (Dzwonek) - kilkadziesiąt minut wcześniej zadzwonił i raczej nie przewidywał dzisiejszej wycieczki-zwłaszcza że już rano trochę kaemów wykręcił. Krzyś zaproponował od Skowronek do Stegny ulubionym singielkiem, ale skoro w niedzielę robiliśmy mierzeję, nikt nie oponował jak Marek zaproponował trochę większy objazd jeziora Drużno. Kolejną niespodzianką było spotkanie Roberta, który w okolicach Adamowa zawinął do Elbląga, a My zabraliśmy się za realizację planu Marka. Inicjator jednak, ku zadowoleniu pozostałych Uczestników dzisiejszej wycieczki, starał się urozmaicić tradycyjny szlak i tak kilkoma nowo poznanymi ścieżkami (niektóre nie bardzo podobały się mojemu dalej kontuzjowanemu nadgarstkowi) documowaliśmy do portu.
Dzięki Panowie za dzisiaj.