Niedzielne rowerowanie

Niedziela, 26 czerwca 2016 · dodano: 27.06.2016 | Komentarze 5

Po wyczerpującej mierzei helskiej postanowiłem jak to mawia R. "ruszyć workiem" i wyciągnąwszy Sławka (liczyłem też na Władka) raczej rześkim tempem (średnio 27,7 km/h) ruszyliśmy na spotkanie GR STOP do Stegny. Po drodze w Marzęcinie zabraliśmy jeszcze Ryśka (jak się okazało później nie było to nasze ostatnie spotkanie), a u celu Irka (Fish)  udało się odnaleźć Ekipę STOP-u na plaży, która już się powoli z niej zwijała. Po krótkiej nauce pływania (idzie mi coraz lepiej-może spróbuję swych sił w triathlonie) i wsparciu kulinarnym w "Łajbie" (jak się okazało tych wsparć kulinarnych jeszcze było kilka), równie żwawym tempem, spotykając Ryśka wracającego z Mikoszewa, rzuciliśmy kotwicę na dłużej w elbląskiej "La Caprze".
Dzięki Rysiu, Sławek, Irek za wspólne niedzielne i nie tylko kaemy.

wszystkie fotki

Waskii
| 10:58 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj oooo - po tym "latałem bokiem" pachnie mi użytkownikiem sierrafan.pl :D
| 10:48 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj Once upon a time trochę "latałem bokami" taką maszyną... no może niekoniecznie ś.p. Mariana, ale było przednio... niestety ruda ją przeżarła i trzeba było dosiąść coś bardziej cywilizowanego :)
P.S.
Trochę mi się marzy zrobić (przekroczyć) w roku dystans Marzeny (Jednego Kota), ale góralem, to raczej niewykonalne, choć rok temu byłem blisko...
Waskii
| 10:40 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj Oj nie co roku można mieć tak doskonałe wyniki :)
Nie wiem czy pytałem. Jesteś fanem sierry czy Bublewicz, którego sierrę masz na zdjęciu?
| 07:30 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj Dzięki @Waskii, ale rok temu było trochę lepiej... :)
Waskii
| 14:00 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj Graty za przekroczenie 10k :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zemob