To nie były bociany

Sobota, 28 października 2017 · dodano: 28.10.2017 | Komentarze 4

Poranny rzut oka na meteo, norwegów, pogodynkę i jeszcze kilka serwisów nie nastrajał optymizmem, ale w końcu około południa postanowiłem się zmierzyć z dość niekorzystnymi prognozami i trochę popedalić. W zasadzie bez planu, zacząłem od rundki wzdłuż Nogatu i tu miła niespodzianka, spotkałem Władka, który postanowił zmienić kierunek (ma trochę mniej ciekawy ślad na Garminie-Endo) i mi potowarzyszyć. W Kępkach spotkaliśmy Marka, który również postanowił dziś zmoknąć i pożegnawszy Władka, ruszyliśmy na popołudniową rundkę. Ponieważ Marek trenuje do pomysłu Marka na 500 w listopadzie, to pod "lekki" zefirek pocisnął i miałem spore problemy by się za Nim utrzymać.
Na szczęście cały czas kropiło (słabiej i mocniej), a wmordewind nie pozwalał rozwinąć skrzydeł, to po kilku kulinarnych międzylądowaniach w dobrych humorach documowaliśmy do portu.
A pomylić bociana z łabędziem, jeśli ma się średni wzrok, to chyba każdemu może się zdarzyć ;)

MarekDIVE
| 20:13 poniedziałek, 30 października 2017 | linkuj Marecki, teraz mam w plecaku zapasowy łańcuch i zamierzam zabrać go do Ełku :)))
MARECKY
| 16:22 poniedziałek, 30 października 2017 | linkuj Cześć niszczycielu łańcuchów :-) I bloga włącz!
| 20:17 sobota, 28 października 2017 | linkuj Witaj w gronie zarażonych cyklozą :)
Jeszcze kilka takich wycieczek (no może kilkanaście), a trafisz na bstats-owe pudło :)
MarekDIVE
| 19:55 sobota, 28 października 2017 | linkuj Mariusz - więcej takich bocianów :)))) - przynajmniej weselej się nam kręciło :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa namii