Dziś spotkaliśmy Anię

Niedziela, 29 października 2017 · dodano: 29.10.2017 | Komentarze 2

W zasadzie to zaczęło się od zajawki Marcina, dzień przed...
Widziałem na prognozach, że będzie wiało, ale tylko do, zatem powrót będzie z zefirkiem w plecy...
A skoro przed południem przestało siąpić, to trudno było znaleźć wymówkę i dałem się namówić Marcinowi na wycieczkę na mierzeję...
Na szczęście Nasze nadwątlone moce wzmocnił w Marzęcinie Piotr, a w Jantarze-Sławek, zatem można było przejść do clou dzisiejszej podróży, czyli obchodów pięćdziesięciolecia narodzin (trochę pre, czytaj: wypadają jurto) piszącego te słowa (szkoda tylko, że w ferworze walki zaginął Nam Piotr).
Skłamał bym, gdybym napisał, że meteorolodzy tym razem się pomylili... przy stałym wmordewindzie o prędkości ca. 30 km/h podobno dmuchało w okolicach setki, ale widok, jak napisał @malarz "wzburzonych bałwanów" i nie chodzi tu o Tych, Którzy dziś postanowili trochę popedalić, wiele wynagrodził. Nawet w pewnej chwili myślałem o kąpieli, ale ostatecznie skupiłem na fotopstrykowym uwiecznianiu szalejących żywiołów ;)
P.S.
A poza tym dziś spotkaliśmy, dawno nie widzianą, Anię :)