avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186667.40 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Zgrzeszyłem

Wtorek, 8 maja 2018 · dodano: 09.05.2018 | Komentarze 3

Najpierw na ulubionym, mierzejowym singielku, a kiedy tego było mało w "Siódmym Niebie"...
Jadąc do, spotkałem Marcina, który wyjechał mi w drodze powrotnej na przeciw, no i nie mogło się obyć bez ławeczkowego podsumowania, na które dał się namówić Władek.
Chyba już wiem dlaczego nie korzystamy z tego skrótu za Rybiną... ale skoro miałem ze sobą garmina, to postanowiłem sprawdzić dokąd prowadzi. Średnio zachwycone tym wyborem były moje nadgarstki i cztery litery ;)

Cztery litery już chyba odpoczęły. Podróż pięćdziesięciokilometrowej nie dosiadając fotela kierowcy na ostatnim etapie Niezapomnianej Przygody, "zawdzięczam" zmianą gaci (ten pampers raczej mi nie służy).

Będą i "grzeszne" fotki, ale cierpliwości jestem w trakcie zmiany warunków korzystania z sieci i musi to jeszcze chwilę potrwać.

fotki

ślad wg Endo

| 06:30 środa, 16 maja 2018 | linkuj @Marek, nie będzie spowiedzi i nie oczekuję rozgrzeszenia, bo gdyby tak było musiałbym "zamieszkać" w kościele w okolicy konfesjonału ;)
@Marecky, nie bardzo pamiętam o czym piszesz, ale fotki z miejsc które polecam i staram się regularnie odwiedzać są czymś normalnym na tym blogu ;)
MARECKY
| 21:01 sobota, 12 maja 2018 | linkuj Po rozlanej czekoladzie na A2 już żadna ilość słodyczy na blogu Mariusza nie robi na mnie wrażenia :-). Publikuj śmiało :-P
MarekDIVE
| 21:52 środa, 9 maja 2018 | linkuj Czyli czeka Ciebie spowiedź. hmmm tylko czy dostaniesz rozgrzeszenie :))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cztwa