Poziomka w styczniu

Sobota, 27 stycznia 2018 · dodano: 29.01.2018 | Komentarze 1

wszystkie fotki

Jeszcze będąc w gdańskim Decu. poprosiłem Kasię by wrzuciła zajawkę na fb na dzień następny na wycieczkę szlakiem "Wisły 1200", nie wiedząc o której wrócimy, zaproponowałem 11:00.
Na zbiórce poza Nią pojawił się Marek i postanowiliśmy się trochę poszwendać po okolicy.
W sobotę było zdecydowanie chłodniej, ale i dla Nas przed Sztumem pojawiło się Słoneczko.
Ładowanie baterii w "Romie" (polecam tę knajpkę, może nieszczególnie wygląda elewacja, ale piękna i młoda obsługa, smaczne i niedrogie jadło ten widok w pełni rekompensują).
Ponieważ Moi Kompani nie byli na byłej przeprawie do Gniewu * Gniewa, zahaczyliśmy o tę miejscówkę w Janowie.
Spotkanie Pawła * Piotra (z jego poziomką) i Marka, rowerzystów z Kwidzyna zaowocowało pomysłem inwestycji w ten rodzaj jednośladu.
Następnie przedostatnie kulinarne zasilanie Naszych Nadwątlonych podrożą Jesetstw w Nowym Stawie i jeszcze te ostatnie (ostatni raz się tam stołowaliśmy) pozwoliło documować do portu.
Wprawdzie plan był ruszyć śladem "Wisły 1200", ale dopóki nie zejdzie woda z pól (są nasiąknięte jak gąbka) nie zdecyduję się na taplanie w bagnie (zwłaszcza, że na ostatniej wizycie serwisowej u Piotra z Neksusa (Dzięki Piotr, za błyskawiczny serwis), usłyszałem wyrok: "Raczej zimy na tym napędzie nie przetrwasz, szanuj Go" i świadom tej rady postanowiłem trochę Go szanować (ten napęd of course).